To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Pakildamas iš dantisto krėslo, pacientas sako...

Pakildamas iš dantisto krėslo, pacientas sako:
- Ačiū, kad taip puikiai sutaisėte dantis, bet norėčiau paklausti, ką daryti, jei mano dantys geltoni?
Dantistas žvilgteli į pacientą ir atsako:
- Ryšėkit rudą kaklaraištį.
    

  • Nėščioji turi kuo daugiau būti gryname ore. Tai jos kūdikiui padės išvengti rachito.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Vaikščiojimas daugiau nei 2 valandas per savaitę vyresnio amžiaus moterims mažina insulto riziką nuo 25 iki 30 proc., rašoma žurnale The Journal of the American Heart Association. Tyrime ...

Tiesa apie mėsą ir cholesterolio kiekį

Straipsnio šaltinis: 
Diena Media
mesa ir cholesterolis.jpg

Sveikas maistas nėra vien daržovės ar košės, - primena Vilniaus pedagoginio universiteto Technologinio ugdymo katedros profesorė, habilituota mokslų daktarė Manefa Miškinienė.

Raudona mėsa kenkia sveikatai

Iš tiesų yra tokių tyrimų, kurie sieja raudoną mėsą su padidėjusia rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, ir reikia pripažinti kad iš dalies tai susiję su joje esančiomis sočiosiomis riebalų rūgštimis.

Iš tikrųjų, tai net paukštienoje gali būti tiek pat sočiųjų riebalų rūgščių kaip ir liesoje kiaulienos ar jautienos išpjovoje. Atskirais atvejais porcija jautienos ar kiaulienos nugarinės (filė) turi mažiau sočiųjų riebalų nei to paties dydžio porcija viščiuko šlaunelės su oda.

Iš tikrųjų tokia paukštiena kaip viščiukas ar kalakutas natūraliai turi mažiau sočiųjų riebalų. Bet tai yra tik tuo atveju, kai Jūs nevalgote jų odos. Vis dėlto tai yra tik mitybos mitas, kad raudona mėsa apskritai kenkia sveikatai. Užuot pašalinę iš raciono raudoną mėsą pasirinkite liesesnį jautienos ar kiaulienos gabalą. Iš jautienos pasirinkite griežinėlį kepsnio iš nugarinės ar šoninės, o iš kiaulienos pasirinkite nugarinę arba natūralų kotletą.

Visas mano organizmo cholesterolis yra blogas!

Mūsų organizmui cholesterolis reikalingas tulžies rūgščių, lytinių hormonų ir vitamino D gamybai.

Daugiausia jo pagamina mūsų kepenys. Kai cholesterolio lygis kraujyje yra per aukštas ant arterijų sienelių formuojasi cholesterolio plokštelės, kurios susiaurina arterijų spindį ir blokuoja kraujo tėkmę. Mūsų organizme yra dviejų tipų lipoproteinai, kurie perneša cholesterolį: MTL (mažo tankio lipoproteinai arba "blogasis cholesterolis") ir DTL (didelio tankio lipoproteinai arba "gerasis cholesterolis"). MTL vadinami "bloguoju" nes perneša cholesterolį iš kepenų į audinių ląsteles, o DTL - atvirkščiai.

Ne visas organizmo cholesterolis yra blogas, o be to yra daug faktorių, turinčių įtakos cholesterolio lygiui kraujyje, įskaitant paveldimumą, amžių, lytį, valgymo įpročius, kūno svorį ir formą, fizinio aktyvumo lygį.

Mononesočiosios ir polinesočiosios riebalų rūgštys, randamos aliejuose, riešutuose ir žuvų riebaluose gali sumažinti MTL kiekį. Tai gali padaryti ir tirpiosios maistinės skaidulos randamos vaisiuose, avižose, miežiuose ir ankštinėse kultūrose.

Iš kitos pusės DTL ("gerasis" cholesterolis) paima cholesterolį iš audinių ir nugabena jį į kepenis, iš kur jis yra pašalinamas. Jis taip pat gali pašalinti cholesterolį iš kraujagyslių sienelių. Todėl DTL yra gerbiami kaip "gerasis" cholesterolis ir aukštas jų lygis kraujyje gali sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų atsiradimo riziką. Fizinis aktyvumas taip pat gali padidinti DTL kiekį.

Taigi, ne visas organizmo cholesterolis yra blogas, o be to yra daug faktorių, turinčių įtakos cholesterolio lygiui kraujyje, įskaitant paveldimumą, amžių, lytį, valgymo įpročius, kūno svorį ir formą, fizinio aktyvumo lygį.

Jūros produktų vengimas mažina cholesterolio kiekį kraujyje

Iš tikrųjų maistinis cholesterolis, kurio randama jūros produktuose ir kitame maiste, turi įtakos cholesterolio kiekiui daugelio žmonių kraujyje. Tačiau svarbiausias faktorius, kuris kelia cholesterolio lygį kraujyje, yra sočiosios ir trans- riebalų rūgštys (izomerai).

Sočiosios riebalų rūgštys visuomet randamos mėsos produktuose, o trans- riebalų rūgštys randamos ilgo vartojimo termino produktuose (traškučiuose, keksuose, tortų pagrinduose ir pan.), ir kietuose margarinuose, kuriuose yra hidrogenizuoto aliejaus.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai