To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Gydytojau, man barzda neauga...

Gydytojau, man barzda neauga!
- Nieko keisto. Juk jūs - moteris.
- Ką? Aš dar ir moteris?!

  • Nevalgykite daugiau negu 3g druskos per dieną, nes didelis natrio kiekis kraujyje gali būti viena iš hipertenzijos priežasčių.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Uoslės praradimas gali būti ankstyvas Parkinsono ligos požymis, rašoma žurnale Annals of Neurology. Aštuonerių metų trukmės tyrime dalyvavo 2267 vyrai.

Sportas ir mityba reguliuoja cholesterolio kiekį

Cholesterolio koncentraciją kraujyje būtina pasitikrinti brandaus amžiaus žmonėms. Jaunesnio amžiaus ar vaikams pasitikrinti reikėtų, jei yra antsvoris, taip pat jei turi problemų širdies kraujagyslių sistemoje, jei sergama lėtinėmis ligomis, gyvenantiems nejudrų, pasyvų gyvenimą.

Cholesterolis organizme susidaro dviem būdais: sintetinamas kepenyse - taip pagamintą jo kiekį lemia genetika, bei gaunama su maistu. Cholesterolis - minkšta, į vašką panaši medžiaga. Jos yra visose jūsų kūno dalyse, kraujo srovės pernešama ląstelių, vitaminų ir hormonų statybinė medžiaga.

Tyrinėjimai parodė, kad per didelis cholesterolio kiekis, gaunamas su maistu, padidina cholesterolio koncentraciją kraujo serume, ir tai padidina vainikinių kraujagyslių ligos grėsmę.

Vertingiausi organizmui yra polinesotieji riebalai, kurių daugiausiai yra žuvyje, ypač jūros. Jie teigiamai veikia žmogaus organizmą, kraujagysles, apsaugo nuo miokardo infarkto, rečiau sergama ateroskleroze. Pavyzdžiui, eskimai, kurie daugiausiai suvartoja tokios žuvies, šiomis ligomis beveik neserga. Žiemą būtina vartoti žuvies taukų kapsules. Pakankamas polinesočiųjų riebalų kiekis būtinas smegenų veiklai, regėjimui.

Kad cholesterolio koncentracija kraujo plazmoje būtų normali, rekomenduojama atkreipti dėmesį į suvartojamo maisto kaloringumą: jis turi atitikti organizmo poreikius, kuo mažiau vartoti maisto, kuriame gausu gyvulinės kilmės riebalų, valgyti maistą, kuriame yra didelis kiekis polinesočiųjų riebalų rūgščių, valgyti daugiau vaisių ir daržovių, būtinas fizinis aktyvumas.

Yra trejopi riebalai ir jie labai domina mitybos ir širdies ligų specialistus dėl savo poveikio cholesteroliui. Jei vartosite daug sočiųjų riebalų, sutriks organizmo gebėjimas pašalinti cholesterolio perteklių iš kraujo. Cholesterolis, sluoksnis po sluoksnio, kaupiasi kraujagyslių sienelėse, sutrikdo kraujotaką ir dėl to organizmas sunkiau pasisavina deguonį bei maisto medžiagas.

Užtenka sureguliuoti mitybą ir aktyviai judėti - cholesterolio kiekis bus normalus. Cholesterolis - energetinė medžiaga, kurią lengva sudeginti.

Senyvame amžiuje, esant nejudriam gyvenimo būdui, sulėtėjus apykaitos procesams, perteklinis cholesterolio vartojimas apsunkina sutrikusią medžiagų apykaitą. Net esant šioms būklėms, cholesterolio negalima visiškai pašalinti iš mitybos raciono. Reikia sumažinti jo vartojimą ir daugiau vartoti produktų, kuriuose gerai subalansuotos maistinės medžiagos: varškę, jūros žuvį ir kitus jūros produktus, triušieną, kalakutieną.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai