To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Į vaistinę ateina žmogelis ir sako...

Į vaistinę ateina žmogelis ir sako:
- Pas mane bute pelės futbolą žaidžia. Ar galit duoti vaistų?
Vaistininkas atsako:
- Turiu tokių vienų, bet juos reikia gerti kas dieną.
- O ar aš galiu šiandien dar negerti?
- O kodėl?
- Todėl, kad šiandien finalas.

  • Kūdikiui nuo 3 sav. iki 1,5 metų duokite po 500 TV vitamino D per dieną rachito profilaktikai.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • 27 proc. moterų vėžį supranta kaip likimo rykštę. 21,3 proc. moterų mano, kad gimdos kaklelio vėžį lemia paveldimumas. 13,1 proc. kaip ligos priežastį, nurodo virusus.

Koreguokite padidėjusį kraujospūdį be vaistų

Straipsnio šaltinis: 
www.SOS03.lt
Kraujospudis.JPG

Arterinė hipertenzija (nuolat padidėjęs kraujo spaudimas) ne veltui vadinama „tyliąja žudike". Tai viena aktualiausių šių laikų sveikatos problemų, mat šia liga serga net apie pusę Lietuvos suaugusių žmonių. Liga paprastai nesukelia jokių požymių, ir sergantysis dažnai net nežino, kad „užantyje nešioja uždelsto veikimo bombą". Ilgainiui liga tyliai atlieka savo juodą darbą - pažeidžia kraujagysles, skatina aterosklerozės vystymąsi, o dėl to sąlygoja insultus, infarktus, inkstų nepakankamumą.

Arterinės hipertenzijos rizikos veiksniai - nutukimas, amžius virš 35 metų, rūkymas, alkoholis, stresas. Gytytojas, ištyręs sergantįjį, nustatys I - III laipsnio hipertenziją ir paskirs jam tinkantį gydymą, tačiau svarbiausias gydymo metodas šios ligos atveju yra GYVENSENOS KOREKCIJA. Tad kaip gyventi ir maitintis, kad nugalėtume „tyliąją žudikę"?

Fizinis krūvis

Šiuo atveju svarbiausi - kardio/aerobiniai pratimai. Tinka pasivaikščiojimai, bėgiojimas, aerobika, dviračiai ir pan. Sportuoti reikia bent tris kartus per savaitę, po 30 - 60 min. Jokiu būdu nereikia persistengti, tačiau mankštinkitės tokiu intensyvumu, kad šiek tiek padažnėtų kvėpavimas, pulsas, lengvai suprakaituotumėte. Visai nesunku, ar ne? O kai įprasite, net nebeįsivaizduosite savo gyvenimo be mankštos. Mankšta padeda arterijoms atsipalaiduoti, didina jų elastingumą. Kraujospūdis pradės mažėti jau po 10 savaičių reguliaraus mankštinimosi. O ką jau kalbėti apie kitokią mankštos naudą sveikatai! Rezultatą dar labiau pagerinsite, jei prie kardio pratimų pridėsite mankštą su nesunkiais svareliais, tempimo pratimus.

Mityba

Sergant arterine hipertenzija, reikėtų mažinti druskos ir sočiųjų riebalų kiekį maiste, valgyti saikingai, vartoti daugiau skaidulinio maisto (vaisių ir daržovių). Įtraukite į savo valgiaraštį šiuos produktus:

  • Riebią žuvį (lašiša, tunas ir pan.). Nesočiosios riebalų rūgštys slopina aterosklerozės progresavimą, o omega-3 išlaiko arterijas elastingas.
  • Avokadus, alyvuoges, riešutus. Juose esantys gerieji riebalai mažina blogųjų riebalų kiekį kraujyje (vėl nesočiosios riebalų rūgštys).
  • Džiovintų vaisių, bananų. Juose yra kalio, kuris sumažina kraujo tūrį, o tai mažina kraujospūdį.

Ir venkite šių produktų:

  • Saldumynų, konditerijos gaminių. Juose labai daug trans-riebalų rūgščių, kurios pažeidžia arterijų sieneles.
  • Rūkytų, konservuotų gaminių. Juose yra daug druskos (NaCl), kuri kelia kraujospūdį.
  • Alkoholio. Maži jo kiekiai (iki 2 vienetų per dieną vyrams ir iki 1 - moterims; 1 vienetas = 10 ml gryno alkoholio) nekenkia, net plečia arterijas, tačiau dideli kiekiai sukelia arterijų spazmą ir kenkia širdžiai).

Paruošta pagal užsienio spaudą


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai