To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Medicinos seselė pamato, kaip vienuolė verkdama...

Medicinos seselė pamato, kaip vienuolė verkdama išlekia iš gydytojo kabineto. Tada paklausė ji daktaro:
- Kas jai nutiko, daktare?
- nieko baisaus - tik pasakiau, kad ji laukiasi.
- Bet juk tai beveik neįmanoma.
- Gal ir tiesą sakai, bet vaistas nuo žagsėjimo tai geras.

  • Jei sunkiai tuštinatės, ar dažnai būna užkietėję viduriai, gerkite daug skysčių ir valgykite skaidulinio maisto (vaisių, daržovių, rupių duonos produktų).

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Empatija vaikams vystosi natūraliai. Skausmą matantys vaikai suvokia, kad skausmas persiduoda jiems patiems.

Psichinė sveikata

Kokybiška patalynė lepina poilsiu

Turbūt mažai kas ginčytųsi, jog vienas svarbiausių dalykų, be kurio neįsivaizduojamas miegamasis, yra patalynė.

Laimės siekimas

Visais laikais žmonės ieškojo laimės ir bandė atsakyti, kas tai yra. Užeikite į knygyną - ir rasite ne vieną knygą apie tai, kaip rasti laimę. Įvairių religijų atstovai turi savo kelių į pilnatvę ir mielai gali pasidalinti savo žiniomis apie tai.

Psichikos tipai

Žmogaus psichikos struktūra genetiškai nėra užprogramuota. Psichikos struktūra yra asmeninio tobulėjimo rezultatas, kurį gali nulemti aplinkybės, bet gali nulemti ir asmenybės pastangos. Todėl, jeigu jūs manote, kad esamas psichikos tipas jūsų gyvenimo netenkina, jūs galite jį keisti.

Meditacija. Sąmonės mitas. Psichikos programavimas.

Be abejo, kad šiandien ta meditacija, kuri užkariavusi rinką, yra iliuzinė, ir atspindi kokio žmogaus asmeninį įsivaizdavimą ir vis kitokį, todėl, pats žodis "meditacija" nieko neneša, tik individualių žmonių sugalvotus begalinius metodus, o kadangi bet koks veiksmas ar mąstymas veikia, tai ir meditacijų metodai veikia.

Trapumas, vienatvė, baimė

Be abejo, taip nutinka ne vien man, bet beveik nuo tada, kai save prisimenu, man pavykdavo stebuklingu būdu ištirpti ir susilieti su аplinka. Aš braidydavau gatvėmis, ties kiekvienu namu mano pajautos keitėsi, susiliedavau su gatve, su gamta, su vakaro dangumi, menas atrodė tarsi nesibaigiantis gyvenimas, o labiausiai susiliedavau su žmonėmis.

Kaip išsiskirti? Apie skyrimasį ir skyrinėjimasį

Atsisveikinti dažniausiai reikia tada, kai labiausiai reikia artumo. Užtenka kelių sekundžių, kad žmogų įsimylėtum, bet gali praeiti metai, kol pagaliau jį pamirši.

Priklausomybių ligų gydymas – padėtis be išeities?

Gydyti priklausomybes ir gauti teigiamą rezultatą labai sudėtinga - kol alkoholizmas netampa problema šeimai ar visuomenei, tol žmogus nemano, kad reikia kreiptis į specialistus.

Apsauga nuo streso – emocinis atsparumas

Specialistai pastebi, kad daugelis vaikų, kuriems sunku su kitais sutarti, stokoja bendravimo įgūdžių: jie nemoka kalbėtis, sunkiai išreiškia savo poreikius bei įsiklauso į kitų mintis. Kauno miesto savivaldybės Visuomenė sveikatos biuro psichologė R. Vaitkienė pataria, kaip atpažinti, ar vaikas stokoja socialinių bei emocinių įgūdžių bei kaip ugdyti emocinį intelektą.

Mąstyti pozityviai? Kaip?

Mūsų protas sukuria aplinką kurioje mes gyvename. Jeigu mąstysime teigiamai, mes atitinkamai transformuosime savo gyvenimą. Viskas prasideda iš vidaus - nuo paties paprasčiausio veiksmo iki didžiausios sėkmės.

Visi žmonės tokie pat

Niekas nėra apsaugotas nuo psichinių ligų, kurios pastaruoju metu kamuoja daug žmonių. Psichikos sutrikimus ypač sparčiai provokuoja socialinės bėdos: nuolatinis stresas, nedarbas, išėjimas į pensiją ir kt.

Tūkstančiai bučinių

Norintieji gyventi ilgai ir laimingai turėtų dažniau bučiuotis. Prie tokios išvados priėjo kanadiečiai mokslininkai. Jie tvirtina: sutuoktinių, kiekvieną dieną pradedančių bučiniu, gyvenimo trukmė 5-7 metais ilgesnė nei taip nesielgiančių.

Kaip elgtis, kai moteris verkia?

Kai moteris pravirksta, vyrai elgiasi trejopai: ją ignoruoja, pradeda guosti, arba sutrinka. Psichologai teigia, kad stipriosios lyties atstovai turi išmokti 9 dalykus, kad damos rečiau lietų ašaras.

Klastingą priešą būtina nugalėti

Gyvenimas nepatiriant streso - utopija. Gamta jį sumanė tikriausiai tam, kad žmogus išmoktų susidoroti su sunkumais. Tačiau ne visiems pavyksta kiekvieną nesėkmę ir pralaimėjimą priimti kaip pamoką. Kai kurie net nebando kovoti ir iš karto pasiduoda klastingam priešui. Juk svarbiausia - pačiam stengtis įveikti stresą.

Sveikata - vidinis apsisprendimas

Kartais mums reikia ilgai blaškytis, kol pripažįstame kai kuriuos akivaizdžius ir praktiškai tarsi lengvai suprantamus dalykus. Netgi senieji tikėjimai mums leidžia pažvelgti į realybę iš kitos pusės. Apakinti jau žinomų tiesų, mes nebesugebame užduoti sau naujų klausimų ir netgi nesusivokę gyvename aptemdyti nusistovėjusių dogmų.

Jaunystės kultas gimdo baimę pasenti

Pagyvenę žmonės bijo vienatvės, skurdo, skausmo, netekties, ligų. Šiaulių Dainų pirminio sveikatos priežiūros centro Psichikos sveikatos centro vedėjas, gydytojas psichiatras Vytautas Bartkevičius sako, kad viena iš baimių - baimė pasenti. Kaip atpažinti baimes ir jas įveikti?

Stresas turi ir teigiamo poveikio

Stresas gali turėti ne tik neigiamą, bet ir teigiamą poveikį. Medikų teigimu, stresas yra ne tik tai, ko reikia vengti, bet ir tai, ką galime priversti dirbti savo naudai.

Sportas - našlaitis kultūros pasaulyje

Nors vienas kitas inteligentas prispiestas bėdos įninka sportuoti, visuotinio susižavėjimo sportas nesukelia. Kalbėsiu ne apie profesionalų sportą, o paprastą sportavimą ir judėjimą.

Vedėte trečią kartą? Tai – mirties nuosprendis

Sakoma, kad vedybos - naudinga sveikatai. Tačiau mokslininkai teigia, kad trečios vedybos gali jus greičiau nuvaryti į kapus.

Rūkymas tarp vaikų ir paauglių. Tik faktai

Seniai žinoma, kad didelė dalis žmonių pradeda rūkyti nuo jaunų dienų. Pastaruoju metu didėjantis rūkymo ir nikotino produktų vartojimas tarp vaikų ir paauglių kelia didelį rūpestį. Nesileisdamas į ilgesnes diskusijas, norėčiau pateikti keletą faktų apie šią problemą. Faktuose pateikiama medžiagą ir platesnius komentarus galite rasti Amerikos plaučių asociacijos bei Amerikos vėžio draugijos informacijos šaltiniuose.

Kai cigaretė – neatsiejama gyvenimo dalis

Informacijos apie rūkymo žalą netrūksta, tačiau kenksmingais cigarečių dūmais mėgaujasi vis daugiau žmonių. Statistika byloja, jog rūkyti vidutiniškai pradedama nuo 18 metų, o bent kartą gyvenime yra rūkę 65,8 proc. žmonių. Šiaulių apskrityje kasdien rūko 10,7 proc. moterų ir 43,1 proc. vyrų.

Tegul išsisklaido dūmai!

Žiebtuvėlio spragtelėjimas, ir tabako dūmų debesėlyje, rodos, išnyksta visi rūpesčiai... Argi tai ne iliuzija? Dėl rūkymo problemų atsiranda dar daugiau! Vadinasi, laikas mesti rūkyti. Ar galėjote tikėtis, kad viena kita cigaretė ankstyvoje jaunystėje ar net paauglystėje, surūkyta su draugais, taps įkyriu įpročiu? Kai pagaliau suprantate jo žalą, pamatote, kad mesti rūkyti daug sunkiau, nei įprasti. Taigi nusprendus toliau gyventi be rūkalų teks gerokai pasistengti.

Apie psichotropinius vaistus

Straipsnyje pateikiama pacientus dažnai dominanti informacija apie psichotropinių vaistų atsiradimo istoriją, veikimą bei trumpai apžvelgiamos psichotropinių vaistų rūšys.

Sėkmingas metimas rūkyti

Apie 70 proc. rūkančiųjų norėtų mesti rūkyti ir dauguma jų ne kartą yra bandę tai padaryti, tačiau tik nedaugeliui pavyko nerūkyti metus ar daugiau. Metant rūkyti turbūt pats svarbiausias faktorius - paties rūkančiojo motyvacija. Tai gali būti susirūpinimas savo sveikata, šeimos gerove (pvz, pagausėjus šeimai), pinigų taupymas ir pan.

Dešimt priežasčių mesti rūkyti

1. Pusė visų rūkalių miršta ankščiau laiko, didžioji dalis - sulaukę vidutinio amžiaus.

2. Rūkymas sukelia 90 proc. plaučių vėžio ir 90 proc. lėtinės obstrukcinės plaučių ligos (LOPL).

3. Rūkymas sukelia gerklų ir burnos, taip pat lūpų vėžį.

Tiesmuki atsakymai į rūkalių išsisukinėjimus

Rūkymas - tik blogas įprotis? Žalingas, tiesa? Galbūt šiek tiek gąsdinantis, nes anksčiau veide atsiranda raukšlės, pagelsta dantys, atsiranda blogas burnos kvapas ir nuolatinis kosulys. Tik tiek? Žinau, kad paprastais patarimais, pamokymais ar pagąsdinimais rūkantį žmogų sunku įtikinti.

Kaip atremti kritiką

Reikia vieną kartą imti ir išmokti tvarkytis su kritika, nes ją įveikti kartais kainuoja per daug jėgų. Tie kurie jau užsiaugino pasitikėjimą savimi ir tvirtesnę odą gal tik lengvai nusišypsos, bet kritika daugeliui yra jautri tema ir juokai čia menki.

Kartą paragavęs gali nebesustoti

„Buzai", „poperiai", „niochai" - kas tai? Tokiu žargonu vadinamos pastaruoju metu tarp jaunimo sparčiai populiarėjančios naujos svaiginimuisi skirtos cheminės medžiagos. Internete prekeiviai pateikia jas kaip legalius svaiginimuisi skirtus produktus, nuslėpdami jų tikrąjį poveikį ir pasekmes sveikatai.

Gyvenimo kredo – džiaugtis kiekviena diena

Širdies stimuliatorius implantuojamas į krūtinę, kad būtų galima reguliuoti širdies ritmą. Šalyje gyvena apie pusantro tūkstančio žmonių, turinčių širdies stimuliatorių, gebantį antrąkart dovanoti gyvybę ir neretai išmokantį džiaugtis kiekviena gyvenimo akimirka.

Narkotikai ir alkoholis bukina kūrybiškumą

Dr. Iainas Smithas, britų psichiatras ir priklausomybės ligų ekspertas, prieštarauja populiariajai nuomonei, jog svaigalai skatina kūrybiškumą.

Ar buvę mylimieji gali būti draugais?

Dauguma santykių baigiasi atsisveikinant visam laikui. Su buvusiu mylimuoju jus sieja bendri prisiminimai, kurių nėra lengva atsikratyti. Jums skaudu prisiminti, kaip kartu juokėtės ir verkėte, leidote laiką, kūrėte planus.




Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai