To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Ponas daktare, aš buvau pas vaistininką, ir jis man patarė...

- Ponas daktare, aš buvau pas vaistininką, ir jis man patarė...
- Na taip, žinoma, prieš tai, kad nueitumėt pas gydytoją, Jūs nuėjot pas vaistininką,- sako supykęs daktaras.- Įdomu, kokį gi kvailą patarimą jis Jums davė?!
- Jis patarė man kreiptis į daktarus...

  • Nėštumo metu valgykite kepenis. Tačiau tai turi būti galvijo kepenys, pirktos iš patikimo ūkininko.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Vitaminas D apsaugo kraujagysles nuo aterosklerotinių pakitimų galūnėse. Asmenys gaunantys mažiau vitamino D turi 80 proc. didesnę periferinių arterijų ligų riziką.

Aerobikos pratimų džiunglėse

Straipsnio šaltinis: 
Diena Media, www.diena.lt
Aerobika namie.jpg

Pasiryžusieji lankyti aerobiką neretai nustemba, kiek daug yra jos rūšių. Kuo jos skiriasi? Aerobika - tai besikartojantys fiziniai pratimai, kuriais treniruojama kiek įmanoma daugiau raumenų grupių.

Per jėgos treniruotę atliekami įvairių raumenų grupių pratimai naudojantis papildomomis priemonėmis: gumomis, lazdomis, svareliais, kamuoliais. Jėgos treniruotės gali būti skirtos vien tik viršutinei arba vien tik apatinei kūno daliai.

Pagrindiniai raumenys, kurie stiprinami atliekant viršutinės kūno dalies pratimus („Upper body") yra šie: rankų, krūtinės, nugaros, pilvo. Treniruojant apatinę kūno dalį krūvis tenka kojų, blauzdų, šlaunų, sėdmenų raumenims. Taip pat yra jėgos treniruočių („Ball", „Body toning", „Body sculpt"), kurių metu atliekami ir viršutinei, ir apatinei kūno daliai mankštinti skirti pratimai.

Per jėgos ir ištvermės treniruotes pakaitomis atliekami tai jėgos pratimai, tai choreografiniai judesiai ant stepo platformos. Ištvermės ir choreografiniam aerobikos pogrupiui yra priskiriamos stepo treniruotės. Per jas atliekamos įvairios judesių kombinacijos pagal vidutinio arba greito tempo muziką.

Dar galima išskirti šokio aerobiką: per vidutinio ar didelio intensyvumo treniruotę skambant ritmenbliuzo, hiphopo arba Lotynų Amerikos muzikai, atliekami įvairūs šokio judesiai.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai