- Girdėjai? Petraitį atleido iš darbo? - Už ką? - Užklupo besimylintį su paciente. - Gaila... geras veterinaras buvo.
Nevalgykite daugiau negu 3g druskos per dieną, nes didelis natrio kiekis kraujyje gali būti viena iš hipertenzijos priežasčių
27 proc. moterų vėžį supranta kaip likimo rykštę. 21,3 proc. moterų mano, kad gimdos kaklelio vėžį lemia paveldimumas. 13,1 proc. kaip ligos priežastį, nurodo virusus.
|
Mokslas
Mokslininkai pradžiugino kavos mėgėjus: jie nustatė, kad kavos pertraukėlės yra naudingos sveikatai, o kasdien išgertas puodelis šio gėrimo ilgina gyvenimą.
Grupė mokslininkų išsiaiškino obuolio DNR. Ateityje tai gali padėti išrasti naujas, geresnes obuolių rūšis, praneša BBC.
Biologiškai veiklus mikroelementas selenas gali apsaugoti nuo šlapimo pūslės vėžio, kuriuo dažniausiai suserga 50-70 metų žmonės, ypač rūkantys vyrai.
Kalifornijos universiteto mokslininkai nustatė, kad knarkliai per naktį sudegina apie 2000 kalorijų. Tyrimo metu buvo analizuojami daugiau nei 200 pacientų, kurie turi knarkimo problemų. Paaiškėjo, kad knarkiantys per naktį sudegino apie 2000, o tie, kurie neknarkia išvis arba tai daro tyliai - 1626 kalorijas.
Vartojant daug žaliųjų lapinių daržovių, gali sumažėti rizika susirgti diabetu, teigia Jungtinės Karalystės mokslininkai.
Britų mokslininkai išsiaiškino, kodėl girtiems vyrams patinka visos be išimties moterys.
„Newscientist" praneša, kad ekologiškiausia žmogaus palaikus ne užkasti ar kremuoti, o ištirpdyti beveik verdančiame vandenyje.
Ilgų kosminių skrydžių metu astronautų raumenys nusilpsta, o jų fizinis pajėgumas sumažėja 40 proc., rodo naujas tyrimas.
JAV Kentukio valstijos universiteto mokslininkai nustatė dar vieną teigiamą šokolado savybę: šis saldumynas mažina agresiją ir ramina.
Olandų mokslininkai nustatė, jog jei žmogus yra per 60 centimetrų nuo jam artimo žmogaus, tai jo kūno temperatūra pakyla 2 laipsniais.
Japonijoje pagamintas neįgaliesiems skirtas robotizuotas vežimėlis, automatiškai sekantis paskui jį lydintį žmogų.
Britų psichiatras ir priklausomybės ligų ekspertas Iainas Smithas prieštarauja populiariajai nuomonei, jog svaigalai skatina kūrybiškumą.
Kasdien vartojant kalcio maisto papildus - tiek kartu su vitaminu D, tiek ir be jo - organizmas gali sukaupti mažiau riebalų, rodo JAV atliktas tyrimas.
Aklas atsitiktinių imčių placebu kontroliuojamas tyrimas nustatė, kad kasdien vartojant 1400-1500 miligramų kalcio - kartu su vitaminu D3 arba be jo, organizmas sukaupia mažiau riebalų ir išsaugo didesnę raumenų masę.
Mokslininkai išsiaiškino, kodėl vieniems priklausomybė nuo alkoholio išsivysto, tuo tarpu kitiems - ne. Pasirodo, kad esminis faktorius yra smegenų lankstumas, t.y. ląstelių tarpusavio sąveikos reguliavimo praradimas.
Didelę juosmens apimtį turintiems vyrams ir moterims gresia didesnė rizika mirti, nustatė JAV atliktas tyrimas.
Mokslininkams atradus būdą, kaip paversti jungiamojo audinio ląsteles į raumens ląsteles, širdis galės išsigydyti pati, teigiama Telegraph.co.uk pranešime.
Žmogui organizme turint nedaug vitamino D, senatvėje jam gali padidėti rizika susirgti Parkinsono liga, teigia Suomijos mokslininkai.
Miegantieji mažiau nei 7 ir miegantieji daugiau nei 7 valandas per parą vienodai rizikuoja susirgti širdies ligomis, rodo tyrimas.
Mokslininkai teigia nustatę Marso uolienas, kuriose, anot jų, gali būti suakmenėjusių gyvų organizmų liekanų.
Kavą mėgstantys vyrai ją gali gurkšnoti visiškai ramia širdimi - mokslininkai teigia, kad dėl kavos vartojimo nepadidėja tikimybė susirgti prostatos vėžiu.
Išnagrinėję keliolikos tyrimų apie kavos vartojimą ir prostatos vėžio riziką duomenis, mokslininkai nerado rimtų įrodymų, kurie susietų kavos vartojimą su didesne ar mažesne tikimybe susirgti šia liga.
Mokslininkai iki šiol negali paaiškinti, kodėl juokas yra užkrečiantis. Nauji tyrimai leidžia bent iš dalies paaiškinti juoko užkrečiamumo fenomeną.
Mesti įprotį rūkyti paprastai būna itin sunku, o iki šiol atliktų studijų peržiūra dar rodo ir tai, kad programos, sukurtos padėti buvusiems rūkaliams, dažniausiai neduoda ilgalaikių rezultatų, rašo „Science Daily".
Mokslininkai patvirtino, kad miškai mažina stresą, gerina nuotaiką, slopina pyktį, agresyvumą ir apskritai skatina žmogų jaustis laimingesniu.
Naują kompiuterinę technologiją pasitelkę britų mokslininkai ketina įminti seną mįslę ir atsakyti, kas atsirado pirmiau - višta ar kiaušinis.
Sulėtėjus ekonomikai, britai vis dažniau nori užsimti seksu kaip pigiu laisvalaikio būdu, praneša BBC.
Prancūzijos kompanija žada netrukus pradėti gaminti standartinius prietaisus, kuriais nesunkiai būtų galima pakeisti pažeistas širdis.
Gyvybė Žemė kas 27 mln. metų patiria didžiuosius išnykimus, ir hipotetinis nematomas Saulės palydovas su tuo greičiausiai nesusijęs, tvirtina mokslininkai.
Mokslininkai teigia, kad žiovaujate ne tik tuomet, kai norite miego ar nuobodžiaujate, tačiau ir tada, kai norite mylėtis. Kaip rašoma portale telegraph.co.uk, žiovulys atskleidžia nemažą emocijų diapazoną: įtampą, miego trūkumą ar net norą mylėtis.
Žuvų taukų papildus vartojančioms moterims rizika susirgti krūties vėžiu gali būti mažesnė nei toms, kurios tokių papildų nevartoja, teigia JAV mokslininkai.
Ką tik pirmą kartą pagimdžiusios moterys, kurios galvoja, kad būtinai turės būti puikios motinos, labiausiai rizikuoja susirgti pogimdymine depresija.
|
|