To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Žinai, kas visų sunkiausia mūsų darbe...

Žinai, kas visų sunkiausia mūsų darbe?- klausia vaistų firmos darbuotojas žmoną.
- Kas gi?
- Sugalvoti vis naujus pavadinimus tiems patiems vaistams.

  • Jei kosite, gerkite daug vandens. Vanduo – pats geriausias mukolitikas (vaistas, skystinantis gleives ir lengvinantis atsikosėjimą).

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Ar žinojote, kad kosulys - tai gynybinė organizmo reakcija, padedanti pašalinti apmirusias epitelio ląsteles, dulkes, mikrobus ir kitus svetimkūnius iš kvėpavimo takų.

Nemiga - močiutės patarimai

Straipsnio šaltinis: 
Močiutė Romutė, www.SOS03.lt
Nemiga.jpg

Kiekvienam iš mūsų miego reikia skirtingai ir nėra visiems vienodos normos. Daugumai jaunų žmonių miego reikia daugiau, senstant miego poreikis mažėja. Vaikams ir jaunuoliams miegoti reikėtų 9-10 valandų, moterims - ne mažiau 8 valandų. Pagyvenusiems žmonėms užtenka trumpesnio nei 8 valandų miego. Yra ir išimčių, pavyzdžiui, Napaleonui Bonapartui užtekdavo miegoti 3 valandas (o koks veiklus buvo). Dirbant kūrybinį darbą, esant dideliam emociniam krūviui, žmonės paprastai miega mažiau, bet tai neturi įtakos jų savijautai.

Naktį nemiegojęs, arba blogai miegojęs žmogus dieną būna irzlesnis, mažiau darbingas, t.p. dienos nuovargis dažnai būna dėl miego trūkumo.

Priežastys dėl kurių atsiranda nemiga gali būti įvairios. Yra nemažai ligų, kurias lydi miego sutrikimai: depresija, aukštas kraujo spaudimas, širdies ligos. Nemiegama dėl dirginimo (skausmo, kosulio, niežulio...), nervų sistemos sutrikimo, pripratimo prie migdomųjų, narkotinių medžiagų. T.p. gali būti ir psichologinės priežastys. Tai stresas, baimė, meilė, vaikystės prisiminimai. Jei vaikystėje varu nuvarytas miegoti vaikas iš visų jėgų stengsis neužmigti, tai ir suaugęs žmogus, manydamas, kad kažkam nusikalto, ar įkyrėjo gali save bausti nemiga. Nemiga pasireiškia tuo, kad sunku užmigti, pabundama naktį, arba abu tie požymiai kankina kartu.

Atėjus vakarui reikia stengtis nusiraminti, nežiūrėti jaudinančių filmų, paklausyti raminančios muzikos.

  • Įprasti atsigulti ir atsikelti tuo pačiu laiku.
  • Patariama pasivaikščioti pusvalandį prieš miegą.
  • Nedirbti protinio darbo vakare, o ypač naktį.
  • Atsisakyti tonizuojančių gėrimų (kavos, juodosios arbatos)
  • Atsipalaiduoti, nesijaudinti, kad negali užmigti.
  • Kambarys prieš miegą turėtų būti išvėdintas.
  • Apsikloti reikia nei per šiltai, nei per šaltai.
  • Miegoti naudingiausia medinėje lovoje, natūraliuose, nesielektrinančiuose lovos baltiniuose.
  • Palepinti kojas šilto vandens vonelėmis.
  • Išsimaudyti vonioje su eteriniais aliejais, t.p. medetkų, mėtų pušų vonioje.

Kartais padeda degtinės kompresas uždėtas ant pilvo, ne į pilvą (nors kai kurie šaltiniai teigia, kad truputis alkoholio prieš miegą nekenkia).

Vakare išgerti šilto pieno stiklinę su medumi, arba šilto vandens stiklinę, kurioje ištirpintas šaukštas medaus, arba karšto valerijono šaknų antpilo ( arbatinis šaukštelis susmulkintų valerijono šaknų užpilamas verdančiu vandeniu, palaikoma 20 minučių, perkošiama). Taip pat padeda ir čiobrelių arbata (arbatinis šaukštelis čiobrelių užpilamas verdančiu vandeniu. Po dešimt minučių pasaldinama medumi).

Miegalių gėrimas: 2 kupini arbatiniai šaukšteliai ramunėlių žiedų užplikomi stikline verdančio vandens, uždengiama, po 10 minučių nukošiama, ištirpinama 2 arbatiniai šaukšteliai medaus ir įpilama 100 ml pieno. Geriama prieš pat einant miegoti. Tinka ir saugusiems, ir vaikams.

Dar viena migdomoji priemonė - gėrimas iš krapų sėklų, išvirtų kagore ar portveine: 50g sėklų virti pusėje litro vyno ant silpnos ugnies. Prieš miegą išgerti 50-60 ml gėrimo.

Jei pabundama naktį, ir tik paryčiui pavyksta užmigti, reikia pasistengti anksčiau eiti miegoti. Iš vakaro pasidėti prie lovos džiovintų vaisių (razinų, slyvų...), pabudus kelias suvalgyti, nes naktį smegenyse sumažėja gliukozės, dėl to ir pabundama.

Ir dar, besiskundžiantiems blogu miegu, galima patarti seną mūsų liaudies priemonę - kitaip pasukti lovą (tai dėl magnetinio lauko veikimo).

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai