To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Daktare, aš be jokios priežasties visą laiką kažko bijau...

- Daktare, aš be jokios priežasties visą laiką kažko bijau.
- Sesele, duokite jam laisvinamųjų. Gerkite, bus priežastis.

  • Jeigu profilaktiškai vartojate vaistažolių arbatas, jomis nepiktnaudžiaukite ilgai. Gerkite kuo įvairesnes ir kuo trumpesnį laiką.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Kiekvienas pusrutulis valdo priešingą kūno pusę. Ranka, kuria rašote, priklauso nuo to, kuri smegenų pusė valdo kalbą. Jei valdo dešinė, būsite kairiarankis. Jei valdo kairė pusė, ...

Pilnas skrandis po pietų – įprastas, bet žalingas pojūtis

Ar Jums kada teko po sočių pietų pajusti, kad skrandis nemaloniai pilnas, be to, dingo darbingumas ir norisi miego? Tai neišvengiama, jei pietums valgote nesubalansuotą, iš perdirbtų produktų pagamintą, prastos kokybės maistą.

Dažnai skubantis ir pernelyg užimtas žmogus apie maistą galvoja vien tik kaip apie fiziologinį alkio numalšinimą, todėl jam nerūpi maisto sudėtis ir jame esančios maistinės medžiagos.

Pagrindinis kriterijus, kurį žmonės dažniausiai kelia maistui - tai greitas ir ilgalaikis alkio jausmo numalšinimas, kuris palaipsniui išugdo netinkamą ir netgi žalingą skrandžio „užkimšimo" įprotį. Ateityje reguliarus šio įpročio tenkinimas gali sukelti įvairiausių negalavimų.

Lengvumo jausmas skrandyje - tai ne sotumas?

Tie, kas turi šį netinkamą įprotį, ne tik daro didelę žalą savo organizmui, bet net ir pamėginę pakeisti savo pietavimo įpročius bei pereiti prie sveikos mitybos, pradžioje susiduria su tam tikra nepasisotinimo problema.

Tai pat ši pilnumo būsena, kuri jaučiama papietavus, ne tik kad pamažu tampa įprasta, bet netgi pageidaujama, suvokiant ir vertinant ją kaip sotumo jausmą.

Tik palyginę pajusite skirtumą

Padarykite eksperimentą - pietums vietoj riebaluose kepto patiekalo suvalgykite tokį pat kiekį sveikai paruošto maisto ir jūs akivaizdžiai pajusite skirtumą.

Pirmuoju atveju jūs tik „užkišite" skrandį prastos kokybės, riebalais persismelkusiu maistu. Taip tik sukeliama pilnumo ir sotumo būsena, kuri pasireikš tingumu, mieguistumu, nedarbinga nuotaika ar kitais negalavimais.

Antruoju atveju (suvalgę sveiko maisto), jūs patirsite skrandyje neįprastą ne „pilnumo", o lengvumo jausmą, kuris pradžioje sudarys alkanumo įspūdį. Sotumo jausmas ateis palengva, suteikdamas jums energijos, darbingos ir geros nuotaikos visai likusiai dienai.

Jei paaukosite truputėlį kantrybės ir nekreipsite dėmesio į laikinus nepatogumus, jau po mėnesio atsikratysite minėto žalingo įpročio bei suteiksite galimybę savo organizmui pajusti sveiko maisto privalumus.

 

Sveikasmaistas


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai