To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Pasigirsta beldimas į duris...

„Tuk-tuk" - pasigirsta beldimas į duris.
- Kas ten?
- Čia aš, Jūsų gydytojas
- Atleiskite, negaliu dabar jūsų priimti - blogai jaučiuosi...

  • Maitinant kūdikį krūtimi, nuo 6 mėn. pradėkite primaitinti virtomis daržovėmis, košytėmis, o nuo 8 mėn. duokite virtos pertrintos mėsos. Mėsa padės išvengti mažakraujystės.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Gyvenimo eigoje kas antram australui nustatoma kuri nors odos vėžio forma. Kasmet nuo šios ligos Australijoje miršta 1600 asmenų.

Kokia arbata sveikiausia?

Straipsnio šaltinis: 
Diena Media, www.diena.lt
skaniausia arbata.jpg

Ar išties arbata su cukrumi kenksminga? Kokia arbatos su citrina ar pienu nauda? Kokie prieskoniai sustiprina, o kokie atvirkščiai, sumažina šio gėrimo savybes?

Cukrus

Klasikinis derinys - arbata ir cukrus, kurio pirmiausia atsisako žmonės, kurie rūpinasi savo figūros linijomis. Ir veltui! Pasirodo, arbata su cukrumi naudinga stresui ir nerviniam išsekimui malšinti, o taip pat tiems, kurie jaučia vitamino B1 trūkumą. Be to, nedidelis kiekis cukraus leidžia geriau atsiskleisti arbatžolių aromatui (tiesa, didesnis cukraus kiekis, priešingai - jį slopina). Nemėgstate cukraus? Jį galite keisti razinomis arba medumi.

Miltiniai gaminiai

Pyragaičiai, sausainiai, sumuštiniai rekomenduojami valgyti tik geriant stiprią arbatą - ji padeda virškinimo organams suvirškinti sunkų maistą, o kartu padidina ir jų maistingumą. Vartojant miltinius gaminius su silpna arbata neigiamas šių produktų poveikis mūsų organizmui padvigubėja. Apkraunant jį angliavandeniais ir tuo pat metu dideliu pervirinto vandens kiekiu, mes sukuriam papildomą krūvį skirtingiems organams, tame tarpe širdžiai bei kraujotakai.

Pienas

Arbata su pienu - itin maistingas bei lengvai organizmo įsisavinamas gėrimas, turintis stimuliuojančių bei stiprinančių savybių. Kaip žinia, pats pienas - produktas su sudėtingiausia chemine sudėtimi, į kurio sudėtį įeina daugiau nei 100 skirtingų medžiagų, reikalingų mūsų organizmui. Be to, skrandis jį ne taip gerai virškina. O arbata kaip tik gerina pieno įsisavinimą, kartu praturtina jį augaliniais riebalais, baltymais ir vitaminais. Pienas irgi „padeda" arbatai: jis „suminkština" kofeino bei kitų alkaloidų poveikį.

Gerti stiprią arbatą su pienu labai naudinga iš ryto arba po įteptos dienos. Ji suteikia jėgų, skiriama sergant kepenų bei širdies ligomis, centrinei nervų sistemai stiprinti.

Citrina

Citrina pagardinus arbatą padidėja gėrimo vertingosios savybės. Dėl vitamino C dozės puodelis arbatos su citrina padės atgauti jėgas, jei karšta - atgaivins.

Citrinos skiltelė šviesina arbatą, tačiau tai visai nereiškia, jog sumažėja jos stiprumas. Arbata gardinta įvairiais vaisiais keičia tik spalvą ir skonį, tačiau tikrai ne jos naudingąsias savybes.

Prieskoniai

Aromatingą arbatą su prieskoniais įvertins tie, kurie ieško skonio pojūčių. Pamėginkite į arbatą įdėti cinamono, kardamono, gvazdikėlio, muskato riešuto.

Būkite atsargūs: arbata su prieskoniais - stipriai stimuliuojantis gėrimas, kuriuo nevertėtų piktnaudžiauti.

Pats nekalčiausias prieskonis - kvepiantieji pipirai (žirnelį reikia perpjauti prieš dedant į virdulį), pipirmetės, kmynai, čiobreliai, raudonėliai, imbieras.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai