To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Gydytojas tarė savo pacientui...

Gydytojas tarė savo pacientui:
- Jūsų kraujospūdis padidėjęs. Gal žinote nuo ko?
- Taip, žinau, daktare, visa tai nuo žvejybos...
- Pirmą kartą girdžiu, kad nuo žvejybos gali taip nutikti.
- Iš tikrųjų negali, nebent žvejojate uždraustose vietose.

  • Planuodamos nėštumą pradėkite gerti folio rūgštį. Ją reikia gerti kelis mėnesius prieš nėštumą ir nėštumo metu – bent tris mėnesius.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Alkoholis turi tiesioginį ryšį su krūties vėžio rizika. Kasdien gausiau išgeriančioms moterims rizika padidėja 1,5 karto.

Šašlykai naudingi sveikatai

Marinuotoje mėsoje ir po kepimo ant grotelių išlieka naudingosios medžiagos. Tokiu būdu keptoje mėsoje gausu natūralių antioksidantų.

Kanados mokslininkai išsiaiškino, kad marinuotoje mėsoje netgi po kepimo ant grotelių išlieka naudingosios medžiagos. Biologų grupė pastebėjo, jog populiariuose šašlykų padažuose bei marinatuose yra prieskonių, vaisių ir daržovių, kuriuose gausu natūralių antioksidantų. Šie cheminiai junginiai užkerta kelią vėžio, insulto, artrito ligoms bei mažina tikimybę susirgti širdies ligomis.

„Žolelės ir prieskoniai - puikus antioksidantų šaltinis, - tvirtina tyrimo autorius Raymondas Thomas - Nors jų vartojimą lyginti su vaisiais ir daržovėmis sudėtinga."

Mokslininkai ištyrė septynis populiarius marinatus, kuriuose gausu česnakų, žolelių, medaus, raudonųjų pipirų, citrinpipirių, sezamo aliejaus ir imbiero. Visuose padažuose specialistai rado didelį antioksidantų kiekį. Tyrėjai pastebėjo, jog mėsą marinuojant majonezu kepimo metu išsiskiria riebalai ir cheminiai priedai, kurie vėliau virsta kenksmingomis medžiagomis.

Tyrėjai išsiaiškino, kad skirtingas marinavimo laikas ir maisto paruošimo būdai prieskoniuose gali pakeisti antioksidantų kiekį. Nors po paruošimo marinatų antioksidacinės savybės sumažėjo du kartus, tačiau nemaža dalis junginių naudingų sveikatai vis tik liko iškepus marinuotą mėsą ant grotelių.

Mokslininkai rekomenduoja kepti mėsą ant grotelių, mat tada galima išvengti nereikalingų riebalų. Taipogi vertėtų rinktis tik kokybiškus produktus ir neriebią mėsą.

 

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai