To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Kaip sekas kolega?

- Kaip sekas kolega?
- Niekaip. Vakar nuo plaučių uždegimo mirė mano ligonis.
- O nuo ko jį gydėte?

  • Jei sunkiai tuštinatės, ar dažnai būna užkietėję viduriai, gerkite daug skysčių ir valgykite skaidulinio maisto (vaisių, daržovių, rupių duonos produktų).

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Vėžio gydymo efektyvumas yra tiesiogiai proporcingas valstybės investicijoms.

Regėjimas ir mityba

Labai svarbi sąlyga norint išsaugoti sveikas akis - taisyklinga mityba. Svarbiausio akims vitamino A yra morkose, pomidoruose, visose lapinėse daržovėse, petražolėse, garstyčiose, jūros gėrybėse, žuvies kepenų riebaluose, saulėgrąžose, alaus mielėse.

Vitaminas C suriša ląsteles, esant jo trūkumui raumenys (taip pat ir akių) praranda savo tonusą. Pagrindiniai jo šaltiniai - kopūstai, saldieji pipirai, citrusiniai vaisiai, visos uogos, lapinės daržovės, svogūnai, pomidorai, špinatai, obuoliai, ananasai. Trūkstant vitamino B1 (tiamino) išsivysto nervų sutrikimai. Šio vitamino būtina gauti į mitybą įtraukiant riešutus, nesmulkintų grūdų produktus, alaus mieles, ryžius, medų.

Vitaminas B2 (riboflavinas) padeda ląstelėms naudoti deguonį, kuriam padedant krakmolas ir cukrus virsta energija raumenų darbui. Geriausi šaltiniai - žalios lapinės daržovės, obuoliai, alaus mielės, ryžiai, avižų kruopos.

Vitaminas B6 - gamtinis raminamasis. Esant jo trūkumui akys patiria stiprią įtampą, o vaikas gali justi jų trūkčiojimą. Į mitybą būtina įtraukti kopūstus, avižų kruopas, ryžius ir kukurūzus, kiaušinio trynį ir žuvį.

Vitamino B12 trūkumas nusilpnina kraują ir regėjimą. Geriausi šaltiniai: vynuogės, kiaušinio trynys, salotos, mėlynės, petražolės, slyvos, abrikosai.

Blogas regėjimas gali būti kalio trūkumo organizme pasekmė. Geriausia profilaktika: kas dieną išgerti stiklinę vandens su šaukštu medaus ir šaukštu obuolių acto.

Liuteinas, geltonos spalvos pigmentas, dideliais kiekiais esantis centrinėje tinklainės dalyje, apsaugo šią trapią struktūrą nuo žalingo mėlynojo spalvų spektro spindulių. Siekiant išvengti liuteino trūkumo ir dėl to atsirandančio regėjimo pablogėjimo, reikia į mitybą įtraukti geltonai raudonos spalvos vaisius, tamsiai žalias daržoves, kiaušinius.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai