To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Pone daktare, ar tikrai aš visiškai negalėsiu išgerti...

- Pone daktare, ar tikrai aš visiškai negalėsiu išgerti?
- Visiškai!- atsakė gydytojas.- Juk jau praeitą mėnesį aš jums šitai išaiškinau.
- Na, taip, tačiau, daktare, negi medicina per tą mėnesį taip ir nepadarė jokios pažangos?

  • Per dieną suvalgykite apie 400 gramų daržovių ir vaisių (išskyrus bulves). Jie padės  išvengti nutukimo, sumažins vėžio riziką, cholesterolio kiekį kraujyje, aprūpins organizmą ...

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Tiek juodieji, tiek raudonieji ikrai turi labai daug cholesterolio - 100 g valgomosios dalies yra 588 mg cholesterolio.

Dabar pats laikas stiprinti imunitetą

Straipsnio šaltinis: 
www.SOS03.lt
laikas stiprinti imuniteta.jpg

Kaip jau tapo įprasta, artėjant šaltajam metų sezonui padaugėja sergančiųjų gripu bei įvairiais peršalimais. Taip nutinka dėl to, kad kai kurių žmonių imunitetas yra per silpnas kovoti su užpuolusiomis bakterijomis bei virusais. Jei organizmą žiemai pradėsite ruošti jau dabar, šaltąjį sezoną galėsite nebijoti jokių peršalimų!

Atspariai ligoms imuninei sistemai palaikyti yra daugybė būdų, tačiau didžiausią įtaką turi: grūdinimasis, subalansuota ir sveika mityba, būtinų vitaminų organizmui užtikrinimas, įtampos bei žalingų įpročių atsisakymas.

Imunitetą stiprina įvairi mityba

„Imuninę sistemą gali susilpninti netgi tokios priežastys, kaip nesveiki ir skaudantys dantys, žarnyno mikrobiocenozės sutrikdymas, stresas, apendikso ar tonzilių pašalinimas, užterštas oras, rūkymas. Esant infekcijai imuninė sistema yra nukreipiama ne į organizmo apsaugą nuo išorinių faktorių, o įtemptai kovoja su vidinės infekcijos pažeidimais", - kalbėjo „Camelia" vaistininkė Jurga Juknevičienė.
Susilpnėjusiam imunitetui įtaką turi vitaminų, mineralinių medžiagų, aminorūgščių bei nesočiųjų rūgščių trūkumas. Visos šios reikalingos medžiagos yra įsisavinamos kartu su tinkama bei įvairia mityba, vitaminais, maisto papildais. Daugiausiai organizmui reikalingų medžiagų įsisavinsite būtent įvairios mitybos pagalba. Atminkite, kad racionas turi būti labai įvairus: reikalingi pieno produktai, mėsos patiekalai, jau minėtos ekologiško daržo gėrybės, jūros gėrybės bei daugybė kitų.

Papildai - pagalba stiprinti imunitetą

Imlumas infekcijoms priklauso nuo to, kiek stipri imuninė sistema. Peršalimą ar gripą galima gydyti įvairiais homeopatiniais vaistais, gydytojo paskirtais ar vaistininko rekomenduotais medikamentais. Jie pagelbės, kai skauda gerklę, sąnarius, užpuolė sloga, kosulys ar karščiuojama. Taip pat šie preparatai stimuliuoja ląstelių, kovojančių su infekcijomis, aktyvumą. Jie pagerina imuninės sistemos funkciją, malšina uždegiminius procesus, naikina virusus bei veikia kaip antioksidantai.

„Vaistinėse galite įsigyti įvairių skirtingoms amžiaus grupėms skirtų veiksmingų maisto papildų imunitetui stiprinti. Jau papildus vartojantys gali jaudintis mažiau, kad virusas prikibs, tačiau pasiruošti šaltajam metų sezonui galite spėti pradėję tą daryti dabar", - atkreipė dėmesį „Camelia" vaistininkė J. Juknevičienė.

Vaistininkė J. Juknevičienė primena, kaip išsaugoti atsparų ligoms imunitetą:

 

  • Rinkitės kuo įvairesnį mitybos racioną, pakankamai daržovių ir vaisių
  • Stenkitės palaipsniui atsisakyti visų žalingų įpročių
  • Kuo daugiau judėkite
  • Išsimiegokite
  • Laiką dažniau leiskite gryname ore
  • Venkite stresinių situacijų

 



Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai