To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Jūsų širdis plaka nereguliariai...

- Jūsų širdis plaka nereguliariai. Jūs išgeriate?
- Išgeriu, daktare, bet reguliariai.

  • Nėštumo metu valgykite kepenis. Tačiau tai turi būti galvijo kepenys, pirktos iš patikimo ūkininko.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Hipotermija - tai bendras kūno atšalimas. Mirtina žmogaus kūno temperatūra yra 28C.

6 būdai potraukiui sužadinti

Straipsnio šaltinis: 
www.SOS03.lt
Laimingi vyras ir moteris.jpg

Kaip padaryti galą gyvenimui be sekso ir kodėl tai yra svarbu?

Jūs abu pavargę. Vaikai miega neramiai. Jūs nepatenkinti savo svoriu. Nervinatės dėl projekto darbe. Nėra laiko.

Egzistuoja daug priežasčių, dėl kurių partneriai, ilgai gyvenantys kartu, vakare mieliau apsikabina pagalvę ar televizijos pultelį, vietoje to, kad siektų partnerio kūno šilumos. Tačiau, kaip teigia ekspertai, sveikas seksualinis gyvenimas yra intymių santykių esmė, ir jei bandysite tai neigti, tik nutolsite vienas nuo kito.

Problema Nr. 1: Tas pats per tą patį

Sprendimas: Suteikite seksui pikantiškumo

"Ilgai kartu esančius partnerius dažnai įveikia rutina," sako Renee Horowitz, medicinos mokslų daktarė, ginekologė - akušerė ir Seksualinio sveikatingumo centro Farmington Hills'e, Mičigano valstijoje, įkūrėja. "Biologiškai įrodyta, jog neįprasti potyriai priverčia smegenyse išsiskirti dopaminą." (Dopaminas - tai cheminis "pasiuntinys", susijęs su malonumo centru smegenyse.) "Štai kodėl taip lengvai susijaudiname draugystės pradžioje - viskas tebėra nauja ir jūsų smegenys į tai atitinkamai reaguoja."

Savaime suprantama, jog negalime keisti partnerių kaskart, kai tik susilpnėja potraukis. Bet vietoje to galime pakeisti kitus veiksnius. "Išbandykite naują pozą, užsiimkite seksu jums neįprastu laiku ir neįprastoje vietoje," siūlo Horowitz. Pabandykite rytinį "greituką". Pasimylėkite duše ar virtuvėje ant stalo (tik paskui nepamirškite susitvarkyti).

Problema Nr. 2: Šiandien tiek daug dirbau, aš pavargęs (-usi)

Sprendimas: Romantiška pertraukėlė

Ilgos ir sunkios dienos pabaigoje visos poros būna pavargusios. Kol suguldysite visus vaikus į lovas, bei atliksite visus nemalonius, bet neišvengiamus darbus, energijos romantiškam vakarui gali ir nelikti. Atėjo laikas tai pakeisti.

"Tiesiog nusistatykite prioritetus," pataria sekso ekspertė Sadie Allison, Amerikos sekso ekspertų, konsultantų ir terapeutų asociacijos narė. Populiariausios jos knygos - Šok į balną, kauboje! ir Įjunk fantaziją. " Kad ir kaip pavargę būtumėte, suraskite laiko bent "greitukui". Juk seksas be galo svarbus sveikiems santykiams išlaikyti."
Vietoje to, jog pavyzdingai lauktumėte to momento, kai pagaliau išjungiamos šviesos, verčiau skirkite laiko romantiškam susitikimui dar prieš įvairiausiems vakaro darbams prasidedant. "Atraskite laiko ir vietą, į kurią galėtumėte pabėgti ir ten pasitelkti savo fantaziją," siūlo Allison. Net jei ta vieta būtų jūsų name, mašinoje, ar galiniame kieme. Tokie dalykai, pasak Allison, neįvyksta savaime. "Turite rasti laiko ir paskirti pasimatymą."

Problema Nr. 3: 'Ar aš Jus pažįstu?'

Sprendimas: Atraskite vienas kitą iš naujo - be spaudimo

Jei jau kurį laiką nesimylėjote, partnerio vilionės gali pasirodyti suvaidintos ar net prievartinės. Tam, kad palaikytumėte sveikus seksualinius santykius, reikėtų atnaujinti ir ne-seksualinius ryšius poroje, teigia Christina Steinorth, santuokos ir šeimos terapeutė, psichoterapeutė Santa Barbaroje, Kalifornijoje.

"Poros, kurios kartu turiningai neleidžia laiko, ima nejausti seksualinio potraukio," pasak Steinorth. "Kiekvieną savaitę raskite laiko "pasimatymui". Tik neikite į pabodusią vakarienę restorane ar kino vakarą, po kurių neišvengiamai tikimasi sekso; geriau tiesiog nuveikite kartu ką nors paprasto, pavyzdžiui, pavažinėkite dviračiu, nueikite į boulingą, ar tiesiog padarykite ką nors paiko. Suplanuokite išvyką į ūkininkų turgų, arba kiekvieną sekmadienį važiuokite išgerti kavos. Kad ir kas tai bebūtų, vykdykite savo pažadą, kaip kad vykdote ir kitus savo įsipareigojimus. Tegul tai virsta įpročiu, ir greit jūs jausitės atradę savo partnerį iš naujo, o kartu augs ir fizinis potraukis."

Kai vėl suartėsite psichologiškai, greitas seksualinio pobūdžio "susitikimas" vėl gali tapti patraukliu. "Kai ryšys tarp partnerių yra gyvas, labai sveika ištrūkti dešimčiai minučių ir greitai pasimylėti," pataria Steinorth. "Tebūna tai maža jūsų paslaptimi, kuri ir toliau stiprins tarp jūsų esantį ryšį. Bet - pirmiausia tas ryšys turi ten būti."
Sprendimas: Susikoncentruokite ties tuo, kas jums tikrai patinka. Pripažinkite: dauguma mūsų norėtų ką nors pakeisti savo kūne. Galbūt jūs taip ir neatgavote savo buvusio svorio po gimdymo, ar jus graužia sąžinė dėl to, kad nebeinate į sporto klubą.

"Galiausiai, jei esate prastos nuomonės apie save, vadinasi, savęs nemylite, o savęs nemylintiems žmonėms sunkiau prisileisti kitus žmones," teigia Allison. "Nebūtina iškart eiti pas psichologą gydytis savo kompleksų, pirmiau pabandykite surasti dalykų, kuriuos savyje mėgstate, ir tuomet nukreipkite savo seksualinę energiją į juos."

Arba tiesiog nukreipkite visą dėmesį į savo partnerio kūną. "Kas jums jame labiausiai patinka? Kuo jus taip jaudina jo/jos kūnas?" klausia Allison. "Daugiau negalvokite apie tai, kokių trūkumų pats turite."

Problema Nr. 5: Sekso metu jaučiamas skausmas

Sprendimas: Nekentėkite tyliai

Kartais kaltas gali būti visai ne potraukio nebuvimas, bet kūnas, kuris atsisako bendradarbiauti, ir seksas tampa skausmingas. Tai yra didelė moterų, įkopusių į menopauzę, problema. Paprastai apie tokį dalyką labai sunku prisipažinti partneriui.
"Senstant organizme mažėja estrogeno lygis, o tai veikia daugumą organų, tarp jų ir vaginą". Audiniai gauna mažiau kraujo, dėl ko atrofuojasi ir suplonėja. Lytiniai santykiai tampa skausmingi. Kai kurie pacientai šį jausmą lygina su švitriniu popieriumi. Tačiau tai galima pakeisti!"

Daugumai pacientų Horowitz išrašo vaginalinio estrogeno, taip pat galima nusipirkti lubrikanto. Tačiau gali būti, jog problemų kelia kokia nors vaginos ar vulvos liga, todėl būtinai turėtumėte nueiti pas gydytoją (tai patartina ir vyrams).

Problema Nr. 6: Jūs vis dar nieko nejaučiate

Sprendimas: Ieškokite priežasties

Sumažėjęs libido nebūtinai yra senatvės požymis. Taip gali atsitikti ir dėl kitų sveikatos ar elgsenos problemų. Pavyzdžiui:

  • Depresija, nerimas ir hormonų disbalansas - visa tai gali prisidėti prie seksualinės funkcijos sutrikimo.
  • Vyrų atveju, erekcijos nebuvimas gali būti ankstyvas diabeto ar širdies ligų požymis.
  • Kai kurie vaistai, įskaitant antidepresantus ir priemones kraujo spaudimui reguliuoti, gali sumažinti seksualinį potraukį.
  • Rūkymas ir dažnas alkoholio vartojimas taip pat gali pakenkti lytiniam pajėgumui.
  • Per dažnas dviračio mynimas irgi turi neigiamų pusių. "Vyrai ir moterys, praleidžiantys daug laiko ant dviračio - treniruoklio, sunkiau susijaudina ir patiria orgazmą. Taip atsitinka dėl spaudimo, kurį patiria išorinių lytinių organų nervai ir arterijos, nes sumažėja kraujo tiekimas į tą sritį." įspėja Horowitz.

Taip pat stenkitės gerai išsimiegoti. Poilsis irgi padeda.

Nepriklausomai nuo susilpnėjusio potraukio priežasties, prireiks pastangų, kad jūsų intymus gyvenimas vėl normalizuotųsi. "Seksas - tai darbas, ir jam reikia skirti dėmesio, lygiai kaip ir kitiems santykių aspektams," sako Horowitz. "Nėra stebuklingos tabletės."

Jei jau viską išbandėte, o minėtos seksualinės problemos niekur nedingo, kreipkitės į gydytoją arba terapeutą.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Geriausiais patarimas 4. Reikės pasinaudot :)

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai