To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Į ligoninę atveža vyrą su peiliu po mentim...

Į ligoninę atveža vyrą su peiliu po mentim. Gydytojas priimamajam užjausdamas klausia:
- Skauda?
- Tik kai juokiuosi...
   

  • Kūdikiui nuo 3 sav. iki 1,5 metų duokite po 500 TV vitamino D per dieną rachito profilaktikai.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Užkandžiavimas pistacijų riešutais dukart per dieną pastebimai sumažina cholesterolio kiekį kraujyje ir tikimybę susirgti širdies ligomis.

Gyventi reikia šiandien, o ne kažkada

Šiauliuose gyvenanti Gita Urbienė beveik dešimtmetį žiemą mėgaujasi eketės dovanojama energija, aliejuje kepto kepsnio jai neįsiūlysi, o be rytinės mankštos ir judėjimo savęs neįsivaizduoja. Moteris sako, kad energijos ir noro būti sveika turi daugiau negu pakankamai.Sužavėjo „ruonių" maudynės

Ponia Gita sako sunkiomis ligomis nesirgusi, nes nuolat rūpinasi savimi: sportuoja, sveikai maitinasi, stengiasi būti puikios nuotaikos, dovanoti šypseną supantiems ją žmonėms. Moteris prisipažįsta, kad yra optimistė, o tai - vienas iš didžiausių jos gyvenimo variklių. Gerai nusiteikus ir prastas oras už lango nebeatrodys toks prastas.

„Prieš dešimt metų su dukromis nuėjome tiesiog paspoksoti į prie Prūdelio vykstančią Žiemos šventę. Pamačiau, kaip atbėga būrys žmonių ir nusirengę drąsiai lenda į eketę. Pirmą kartą mačiau tokį reginį. Pagalvojau, kiek reikia turėti savyje stiprybės, kad spaudžiant šalčiui nusirengtum ir panirtum į ledinį vandenį", - prisiminė moteris.

Nuo tos dienos vis atsirasdavo minčių apie žiemos maudynes. Neilgai tik galvojo - kitą žiemą ji buvo bėgančiųjų į Prūdelį būryje. Jau žinojo, kad į eketę savęs neparuošus negalima lįsti, pirmiausia reikia paruošti save morališkai, po to fiziškai, nuraminti save ir įtikinti, kad tai padės sveikatai.

„Visą laiką kirbėjo mintis, kad jeigu gali jie, tai galiu ir aš. Aš esu stipri ir sveika, o gyvenime reikia daug ką išbandyti. Aš galiu ir noriu", - tvirtino moteris, kuri po tokių maudynių tapo sveikos gyvensenos klubo "Šviesuoliai" nare.

Pirmojo karto, kai paniro į ledinį vandenį nepamirš. Jautė visame kūne badymą lyg adatėlėmis, tačiau pakylėjimo ir lengvumo jausmo, kurį gali patirti tik ten panirus, pamiršti nebegalėjo niekada. Į ledinį vandenį paskui mamą ne kartą paniro ir trys ponios Gitos dukterys.

Sveiko gyvenimo paslaptys - įmenamos

Sveika gyvensena ponia Gitai buvo įdomi, norėjo daugiau sužinoti apie sveikatinimasį, apie mitybos principus, organizmo veiklą bei judėjimo naudą. Moteris visą gyvenimą buvo aktyvi: nuolat sportuodavo, išbandė jėgas ne vienoje sporto šakoje.

Šiuo metu ponia Gita mėgiamiausios sporto šakos neturi, savo fizinę būklę palaiko mankštindamasi. Aštuoneris metus dalyvauja Lietuvos sveikuolio rinkimuose: pirmaisiais metais užimta septintoji vieta buvo tik paskata pasistengti ir kitais metais jau iškovojo ketvirtąją savo amžiaus grupėje. Pirmoji vieta buvo pasiekta trečiaisiais metais. Sau prisiekė, kad neužmigs ant laurų ir palaikys gerą fizinę formą. Savo pažado moteris griežtai laikosi ir kiekvienais metais sveikuolių rinkimuose skina laurus.

„Man būtinai reikia judėti. Labai daug vaikštau ir jei aviu gera avalyne, galiu nužingsniuoti ir keliasdešimt kilometrų - nepavargsiu", - nusišypso moteris.

Kiekviena ponios Gitos diena prasideda kūno mankšta. Vos nubudusi moteris pasirąžo, ištempia rankas, kojas, kojomis ore pasuka „dviratį", atlieka keletą pratimų pilvo presui stiprinti. Keletą atsispaudimų ir atsilenkimų padaro išlipusi iš lovos. Po to išbėgusi į šalia esantį stadioną apsuką keletą ratų.

„Sau esu davusi pažadą, kad mano gyvenime nebus nė vienos dienos be mankštos. Mėgstu, kai kūnui yra lengva, nepakenčiu apsunkusio kūno. Kai kiti prisivalgo ir pūpso foteliuose prie televizorių ir aimanuoja, aš taip negaliu", - prisipažino aktyvi šiaulietė.

Maistas - vienas iš sveikatos sudedamųjų dalių

Nesvarstydama ponia Gita pabrėžia, kad žmogui pats brangiausias dalykas, kokį tik yra gavęs - gyvenimas ir kiekvienas pasirenka gyvenimo kelią. Nusijuokia, kad nėra ideali sveikuolė, leidžia sau suvalgyti ir cepeliną, ir pasimėgauti saldumynais, tačiau tai nėra taisyklė.

„Kokį gyvenimą pasirenki, taip ir atrodai. Metams bėgant, nebeužtenka nei geros kosmetikos, nei gražių rūbų. Susimąstai, kad grožis įmanomas tik kai esi geros sveikatos. Pažiūrėkite, net ir senas, tačiau sveikas žmogus - gražus", - pastebėjimais dalijosi moteris.

Ponia Gita įsitikinusi, kad ne viską Dievas žmogui duoda, todėl reikia pridėti ir savo pastangų siekiant geros savijautos ir išvardija sau taikomas taisykles: būtinas judėjimas ir mankšta, reikalingos bendros medicininės žinios, svarbu išmanyti sveikos mitybos principus. Moteris domisi, kokie produktai turi geriausios įtakos sveikatai, kaip reikia derinti produktus, mėgsta liesą ir šviežią maistą.

„Pirmenybę teikiu šviežiems vaisiams ir daržovėms. Arbatą visuomet geriu su džiovintais vaisias ir riešutais - puikus ir sveikas gardėsis", - nusišypso ponia Gita.

Moteris rekomenduoja norintiems skaniai ir sveikai užkąsti pasigaminti salotų: reikės bananų, apelsinų, kivi, džiovintų svarainių ir valgyti išmaišius supjaustytus vaisius su atsiradusiomis sultimis arba išmaišytas salotas užpilti jogurtu.

Taip pat lengva pasigaminti daržovių salotas, kurioms prireiks graikinių riešutų, cukinijos, pomidorų, žaliųjų žirnelių ir užpilti viską alyvuogių aliejumi. Ponia Gita jas labai pamėgo gyvendama daugiau negu pusę metų Kipre. Ten paragavusi gamintų salotų iš supjaustytų ir citrinos sultimis apšlakstytų bei alyvuogių aliejumi apipiltų avokado salotų.

„Labai mėgstu chalvą - ji gaminama iš saulėgrąžų, o jose gausu eterinių aliejų, tai labai naudinga odai. Mėgstu rupiąją juodą duoną - labai sveika ją valgyti. Dievinu burokėlius, kuriame itin gausu geležies. Nesu labai gera šeimininke, bet žinau pakankamai apie sveiką maistą, kuris būtų naudingas ne tik man, bet ir mano šeimai", - patikino moteris.

Optimistė pataria rūpintis savimi

Dvejus metus ponia Gita lankėsi „Šviesuolių" organizuotoje stovykloje, kur ne tik moterys ilsėjosi gamtoje, bet ir kartu meditavo, valė organizmą. Po tokių vadinamųjų "bado" stovyklų iš organizmo pasišalina visi nešvarumai ir "užauga sparnai" - organizmas tampa lengvas, savijauta puiki.

„Į daug ką numojame ranka ir patingime padaryti elementariausių dalykų. Negalima, kas pasirūpins mūsų sveikata, jei ne mes patys?

Pozityvus nusiteikimas labai svarbus, nes visi geri darbai yra atliekami tik gerai nusiteikus. Esu optimistė. Reikia nepamiršti, kad amžinai nebūsi jaunas, todėl reikia savo sveikatą saugoti ir puoselėti ne kažkada, o nuo dabar„, - patarė sveikuolė Gita ir pridūrė, jog ji stengsis niekada netapti "palangių bobute".

Citata: „Reikia nepamiršti, kad amžinai nebūsi jaunas, todėl reikia savo sveikatą saugoti ir puoselėti ne kažkada, o nuo dabar".

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

saunuole gita!!!taip ir reikia!!!cia tau raso lina, ta pati gintares drauge is senu laiku

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai