To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Gydytojau, aš jums jau kelintą kartą sakau...

Pas gydytoją.
- Gydytojau, aš jums jau kelintą kartą sakau - aš iš tikrųjų sergu!
- O aš jums sakau - jūs sau tai įteigėte. Nieko jums nėra.
- Bet aš tikrai labai blogai jaučiuosi.
- Tai vis jūsų įtarumas. Štai jums mano patarimas: kartokite sau „Aš sveikas, aš sveikas" ir puikiai jausitės!
-Na, tai ačiū.

  • Gausios mėnesinės - kai higieninį paketą reikia keisti dažniau nei kas 2 valandas. Tai priežastis kreiptis į ginekologą.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Nėščios moterys, kurios serga dantenų ligomis ir dėl šios priežasties kraujyje yra nustatomas padidėjęs C reaktyvaus baltymo kiekis, turi didesnę preeklampsijos riziką gimdymo metu.

Mitybos lobis - kruopos

Straipsnio šaltinis: 
Diena Media, www.diena.lt
Kruopos geras maistas.jpg

Kai maisto produktai tokie brangūs, pats metas prisiminti kruopų košes. Kruopų kaina palyginti nedidelė, o maistinė vertė - neįkainuojama.

Bene labiausiai paplitusios kruopos daugelyje pasaulio šalių - ryžiai. Juose gausu krakmolo, kuris lengvai pasisavinamas, todėl ypač tinka dietinei mitybai. Be to, ryžiuose nėra cholesterolio, o juose esantys angliavandeniai teikia energijos, ląsteliena dalyvauja maistui judant organizme.

Grikiai - maistingos, bet mažai kaloringos kruopos, kuriose vyrauja B grupės vitaminai. Šiose kruopose yra daug maistinių skaidulų, aktyvinančių žarnyno veiklą, ir vertingų mineralinių medžiagų. Grikiai padeda įveikti nuovargį, raumenų silpnumą, pagerinti apetitą ir širdies darbą. Juose esantis vitaminas B2 ypač padeda pavargusioms akims, skatina audinių regeneraciją.

Miežinėse kruopose gausu angliavandenių, ypač krakmolo, ir mineralinių medžiagų - magnio, fosforo, kalio, kalcio. Miežinėse kruopose yra ypač daug ląstelienos, todėl jos skatina tuštinimąsi. Dėl šios priežasties miežinės kruopos itin rekomenduojamos tukti linkusiems žmonėms.

Kvietinėse kruopose gausu angliavandenių, taip pat magnio, fosforo, kalio, kalcio. Šios kruopos yra puiki organizmo valymo priemonė, „iššluojanti" iš jo kenksmingas maisto medžiagas, sujungianti vitaminus ir gerinanti virškinimą.

Sorų kruopose daugiau nei kitose yra kalio druskų, kurios labai svarbios širdies veiklai. Sorų košės puikiai tinka tiems, kurie laikosi dietos, serga širdies ir kraujagyslių ligomis, skundžiasi nuolatiniu vidurių užkietėjimu.

Kukurūzų kruopose gausu vitaminų A, B1, B2, taip pat mineralinių medžiagų - geležies, vario, fosforo ir magnio.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai