To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Iš pat pradžių aš pamačiau šviesą tunelio gale...

Iš pat pradžių aš pamačiau šviesą tunelio gale, paskui-gerą ir šiltą akušerės šypseną.

  • Valgykite liesus pieno produktus. Juose daug netukinančių baltymų ir nėra sočiųjų riebalų, kurie tukina ir kenkia kraujagyslėms.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Vitaminas D apsaugo kraujagysles nuo aterosklerotinių pakitimų galūnėse. Asmenys gaunantys mažiau vitamino D turi 80 proc. didesnę periferinių arterijų ligų riziką.

Mitybos klaidos

Energijos ir gyvybinių jėgų trūkumas - vienas dažniausių šių dienų nusiskundimų. Po sunkių darbų imamas šaukštas ir, sočiai pavalgius, suprantama, kad iš maisto nesulaukiama energijos antplūdžio, žmogus pasijunta suglebęs, dar labiau pavargęs. Dėl tokio sunkumo gali būti kaltas maistas. Deja, kai kurie mitybos įpročiai yra tapę norma, nors ir kenkia sveikatai.

Vienas iš vyraujančių mitų yra, kad cukrus didina energiją, pavyzdžiui, sausainiai, saldainiai ar saldūs desertai, kuriuos gaminant vartojamas paprastas cukrus, sukelia staigų cukraus kiekio padidėjimą kraujyje, todėl laikinai pajuntamas energijos antplūdis. Bet po pradinio padidėjimo jis greitai sumažėja ir žmogų gali ištikti energijos krizė.

Klaidinga manyti, kad vandens reikia gerti, kai pajuntamas troškulys. Dažniausiai troškulys yra pirmasis skysčių organizme trūkumo požymis. Norint pagerinti aktyvumą, vandens reikia gerti prieš atsirandant troškuliui. Vidutiniškai aktyviam žmogui reikia išgerti mažiausiai 6- 8 stiklines vandens per dieną. Jei esate labai aktyvus ar bandote numesti svorio, reikia gerti dar daugiau.

Taip pat kalbama, kad kofeinas labiau žalingas nei naudingas, tai ne visai tiesa - viename kavos puodelyje esantis kofeinas padidina energiją kelioms valandoms, taip pat pagerina sportinį aktyvumą. Gerti kavą nėra blogai, tačiau tai daryti reikia saikingai. Per didelis kofeino vartojimas gali sukelti blogą mineralinių medžiagų pasisavinimą, nemigą ir nuovargį.

Manyti, kad energijos niekada nebus per daug - neteisinga. Žmogaus organizmas sunaudoja tik tiek energijos, kiek jam būtinai reikia. Jeigu žmogaus organizmas gauna daugiau energijos negu sunaudoja, energinis balansas pasidaro teigiamas ir energijos perteklius organizme kaupiasi riebalų pavidalu.

Dėl blogos žmonių sveikatos labiausiai kaltos susiklosčiusios netaisyklingos mitybos tradicijos. Būtent netaisyklinga mityba, žalingi įpročiai yra vienos iš ligų atsiradimo priežasčių.

Dažniausiai pasitaiko tokios mitybos klaidos: suvalgomas per didelis maisto kiekis, vienu metu vartojami tarpusavyje nederantys produktai, per daug naudojama konservuotų, virtų, chemiškai ar kitaip apdorotų produktų, per didelę maisto dalį sudaro gyvulinės kilmės produktai, nereguliarus maitinimosi režimas, per mažai kramtomas maistas, per daug naudojama druskos, cukraus, riebalų, naudojama daug ekologiškai užterštų produktų.

Dėl nepakankamo judrumo ir fizinio krūvio stokos kyla rizika nutukti, mažai vertinamas judėjimas. Fizinis aktyvumas turi tapti kasdieniniu įpročiu.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai