To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Psichiatrinės ligoninės pacientas atsisveikina su ligoninės direktoriumi...

Psichiatrinės ligoninės pacientas atsisveikina su ligoninės direktoriumi, kuris jam sako:
- Na, dabar, tamsta, jau esi visiškai sveikas ir negalvoji esąs Napoleonas.
- Tikrai taip! Jūs mane visiškai išgydėte!
- Na, tai viso geriausio!
- Viso! Tik norėjau jūsų paklausti, ar man nereikės mokėti alimentų Žozefinai?

  • Ar geriate pakankamai skysčių rodo bespalvis ir bekvapis šlapimas. Gerkite daugiau skysčių!

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • 27 proc. moterų vėžį supranta kaip likimo rykštę. 21,3 proc. moterų mano, kad gimdos kaklelio vėžį lemia paveldimumas. 13,1 proc. kaip ligos priežastį, nurodo virusus.

Kaip taisyklingai kvėpuoti?

Straipsnio šaltinis: 
Diena Media, www.diena.lt
Taisyklingai kvepuoti.jpg

Tinkamai kvėpuojant galima pakeisti kūno ir proto atsaką į stresą. Numalšinti jaudulį pakaks mažiau nei dešimt minučių.

Norint atsipalaiduoti ir taisyklingai atlikti kvėpavimo pratimus pirmiausia reikia rasti ramią ir atokią vietą, kurioje ramybės nedrumstų nei telefonas, nei kompiuteris ar televizorius, nei pašaliniai žmonės. Radus ramią vietą patogiai atsisėskite - nugara turi būti tiesi, nes tik esant tiesiai sėdėsenai galėsite giliai įkvėpti. Svarbu stebėti savo kvėpavimą: įkvėpkite ir iškvėpkite pro nosį, jauskite, kaip oras pripildo plaučius.

Jogos mokytojas Jocke Salokorpi pataria atlikti specifinį jogų kvėpavimą: kvėpuokite tik pro nosį, kartu lengvai įtempkite gerklas - judant orui, iš įtemptų gerklų pasigirs nestiprus garsas. Ši kvėpavimo technika suaktyvina diafragmą, pagilina kvėpavimą ir nuramina įaudrintą protą.

J.Salokorpi pataria atlikti šiuos kvėpavimo pratimus:

  1. Giliai įkvėpkite ir mintyse suskaičiuokite iki 6 - 8, giliai iškvėpkite, mintyse skaičiuokite iki 6 - 8. Pakartokite pratimą 5 - 10 kartų.
  2. Po paskutinio gilaus iškvėpimo sulaikykite kvėpavimą (kūnas ir mintys visiškai atpalaiduoti), mintyse suskaičiuokite iki 6 - 8. Giliai įkvėpkite (suskaičiuokite iki 6-8). Pakartokite 3 kartus.
  3. Atlikę 3 „iškvėpimas-sulaikymas-įkvėpimas" ciklus, keletą kartų laisvai, bet giliai iškvėpkite ir įkvėpkite.
  4. Po paskutinio gilaus įkvėpimo sulaikykite kvėpavimą, tik šįkart mintyse suskaičiuokite iki 10 - 12. Giliai iškvėpkite. Pratimą pakartokite 3 kartus.
  5. Atlikę 3 „įkvėpimas-sulaikymas-iškvėpimas" ciklus, bent 5 kartus laisvai iškvėpkite ir įkvėpkite.
  6. Jei norite, du ar tris kartus atlikite visą kvėpavimo ciklą nurodyta seka arba pamažu grįžkite prie įprasto kvėpavimo: atpalaiduokite gerklas, tačiau nesiliaukite stebėję, kaip oras laisvai teka į plaučius ir iš jų. Šitaip pakvėpavę keletą minučių pajusite energiją plūstant į kūną, mintys nurims ir išskaidrės. Dabar galite tęsti savo dienos darbus.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai