To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Gydytojas sako moteriai...

Gydytojas sako moteriai:
- Jums reikia daugiau pramogų. Pabandykite daryti tai, kas labiausiai Jums patinka.
- Deja, turiu labai pavydų vyrą, - atsako moteris.

  • Planuojant nėštumą, folio rūgštį reikia gerti abiem! Kai moteris pastoja, ji folio rūgštį turėtų vartoti dar keletą mėnesių.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • Negimdžiusioms, ar pirmą kartą gimdžiusioms po 30 m. amžiaus truputį padidėja rizika susirgti krūties vėžiu.

Užtaisas gerai dienai – baseinas

Straipsnio šaltinis: 
Diena Media, www.diena.lt
baseinas sveikata.jpg

Norite atsipalaiduoti ir geriau jaustis? Lankykite baseiną. Tokio patarimo sulaukia įvairaus amžiaus žmonės. Baseinas - puiki išeitis ir būsimoms mamoms. Vanduo atpalaiduoja visą kūną, taip palengvindamas nėštumą, ypač kai šis persirita į antrąją pusę. Užsiėmimai taip pat padeda geriau pasiruošti kūdikio atėjimui.

Sportuojant vandenyje kūnas nejaučia apkrovos, tad gerokai lengviau judėti. Be to, sportuojant aktyvėja kraujotaka, tad būsimas vaikelis geriau aprūpinamas deguonimi.

Aktyvaus gyvenimo būdo nepropaguojančios moterys per nėštumą skundžiasi pilvo tempimu ir skausmais. Užsiėmimai vandenyje išvaduoja nuo šių nemalonių pojūčių.

Vaikų susilaukusios moterys žino, kad per nėštumą didelė apkrova tenka stuburui. Kai kurios vėliau skundžiasi likusiomis pasekmėmis - iškrypusiu stuburu ar nugaros skausmais.

Judėjimas vandenyje taip pat sumažina sąnarių apkrovą, atpalaiduoja raumenis. Užsiėmimai vandenyje taip pat neleidžia per nėštumą priaugti papildomo svorio, o susilaukus naujagimio nekyla problemų dėl likusių kilogramų bei galimo antsvorio.

Mankštą baseine būsimoms mamoms, jei nekyla sveikatos problemų, patariama lankyti nuo ketvirtojo nėštumo mėnesio iki pat gimdymo. Užsiėmimus vandenyje lankiusios mamytės pastebi, kad gimusieji kūdikiai būna labai ramūs.

Vandenyje vykstantys aerobikos užsiėmimai puikiai tinka turintiems antsvorio, stuburo ar sąnarių problemų ir net nemokantiems plaukti. Pratimai vandenyje stimuliuoja smegenų veiklą, gerina kraujotaką ir koordinaciją.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai