To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Gydytojas klausia jaunos medicinos sesers, stovinčios kampe ir labai nusiminusios...

Gydytojas klausia jaunos medicinos sesers, stovinčios kampe ir labai nusiminusios:
- Kas jums?
- Ak, daktare, truputį suklydau. Jūs liepėte padaryti vieną injekciją ligoniui Nr.12, o aš padariau dvylika injekcijų ligoniui Nr.1.
    

  • Nevalgykite daugiau negu 3g druskos per dieną, nes didelis natrio kiekis kraujyje gali būti viena iš hipertenzijos priežasčių.

Vaistų paieška

Įveskite ieškomo vaisto pavadinimą Lietuvių ar originalia Lotynų kalba.
Įveskite ligos kodą arba pavadinimą kuris Jus domina.
  • 80-iai proc. vyrų impotencijos atsiradimas paaiškinamas fiziologinėmis priežastimis ir signalizuoja apie rimtesnes ligas.

Gerti alkoholį paauglius skatina reklama

Alkoholio reklama labiausiai veikia dar negeriančius jaunuolius, o jau geriančius jų bendraamžius paskatina gerti daugiau. Tai nustatė Europos Alkoholio ir sveikatos forumo mokslinės grupės atliktas tyrimas.

Mokslininkų grupė tyrė žiniasklaidos poveikį vaikų ir paauglių įpročiams, ryšį tarp reklamos intensyvumo ir alkoholio vartojimo, įvertino dažno alkoholio produktų rodymo reklamose bei filmuose ir staigaus alkoholio vartojimo padidėjimo ryšį, nustatė, kaip alkoholio vartojimą įtakoja regioninio, nacionalinio ar tarptautinio lygmens teisės aktai. Studijos, kuriomis buvo remtasi vertinant prekybos komunikacijos poveikį alkoholio vartojimo pradėjimui ir tęstinumui, apima 38 tūkst. jaunų žmonių, kurių amžius buvo nuo 10 iki 21 metų. Tiriamieji buvo iš JAV, Naujosios Zelandijos, Belgijos ir Vokietijos.

Reikia pabrėžti, kad tyrimai buvo atlikti šalyse, turinčiose ilgą reklamos istoriją ir gana aukštą alkoholio vartojimo lygį, tad tyrimo išvados negali būti besąlygiškai taikomos visoms šalims ir laikomos visuotine tendencija. Kokio dydžio poveikį alkoholio reklama turi kitoms šalyse kol kas galima tik spėlioti, tačiau aišku viena, kad skirtumas tarp valstybių, griežtai draudžiančių bet kokią alkoholio reklamą ir tokių, kurios ribojimų neturi, yra akivaizdus.

Visgi, šios mokslinės apžvalgos išvados aiškios: būtent komercinė komunikacija, kuriai mokslininkų grupė priskyrė ne tik reklamą, bet ir produkto atpažinimą, kainų nustatymą bei prieinamumą, smarkiai įtakoja alkoholio vartojimą paauglių tarpe.

 


Nemokamai elektroninė knyga apie seksą, sekso pozas. Visiems užsiregistravus. Registracija knygai.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys bus laikomas privatus ir nerodomas viešai.
  • You may quote other posts using [quote] tags.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

To prevent automated spam submissions leave this field empty.



Literatūra, forumas, komentarai

Be Sos03 leidimo draudžiama naudoti ir platinti www.Sos03.lt esančią tekstinę ir grafinę informaciją kitose interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse. Autorių teisės priklauso Sos03, jeigu nenurodyta kitaip.

Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai