Anoreksikų palata. Antrame aukšte seselė siurbia grindis...

Anoreksikų palata. Antrame aukšte seselė siurbia grindis. Iš pirmo aukšto pasigirsta balsas:
- Išjunkit siurblį, Juozą prie lubų prisiurbėt!

• Moterims, vyresnėms nei 35 metai, rekomenduojama reguliariai tikrintis dėl gimdos kaklelio vėžio. Šią sunkią ligą galima lengvai išgydyti, nustačius pradinėse stadijose.

• Senstant kraujotakos sistemai, kraujo tiekimas smegenų ląstelėms, neuronams, susilpnėja, todėl neuronai negauna jiems reikalingo deguonies ir gliukozės. Reguliarus sportavimas padidina ...

Aptiko nuplikimą lemiantį geną

Mokslininkų teigimu, kas septintas vyresnio amžiaus vyras rizikuoja praplikti. Jie sako identifikavę genetinius pakitimus, kurie lemia vyrų nuplikimą.

Apie trečdalis vyrų pradeda plikti būdami maždaug 45-rių. Manoma, kad 80 proc. vyrų nuplikimas yra paveldėtas, rašo sciencedaily.com.

Šalia kolegų Islandijoje, Švedijoje ir Nyderlanduose atliekamų tyrimų, mokslininkai iš Didžiosios Britanijos ištyrė daugiau nei tūkstančio kaukaziečių genomus, susijusius su nuplikimu.

Mokslininkai atrado du anksčiau nežinomus genetinius variantus, kurie didina riziką nuplikti.

„Manau, kad ir kitų tautybių vyrai nuplinka dėl šių genetinių pakitimų, tačiau tyrimų kol kas su kitų tautų atstovais neatlikome, todėl negalime pasakyti tiksliai", - teigia mokslininkas Brentas Richardsas.

Nors mokslininkai tikina, kad šis atradimas svarbus, tačiau, pasak jų, su nuplikimu kovoti tai kol kas nepadės. „Mes identifikavome priežastį, tačiau reikia atlikti daugiau tyrimų", - sako B. Richardsas.

„Kita vertus, ankstyvas plikimo diagnozavimas gali paskatinti atrasti naują terapiją, padėsiančią su tuo kovoti", - mano kitas tyrėjas Timas Spectoras.